Rejestrator czasu pracy ANVIZ W1C Pro WiFi
towar niedostępny
Opis
Urządzenie rejestracji czasu pracy W1C Pro
ANVIZ W1C Pro to rejestrator nowej generacji, wyposażony w czytnik kart zbliżeniowych RFID 125kHz. Urządzenie pracuje na systemie operacyjnym Linux, co zapewnia szybkie i stabilne działanie oraz możliwość modyfikacji kodu programu urządzenia. Wbudowany web serwer pozwala na konfiguracje urządzenia z poziomu komputera, bez potrzeby podłączania rejestratora i instalowania dodatkowych programów. Anviz W1 posiada kolorowy wyświetlacz o rozmiarze 2.8", o wysokiej rozdzielczości, co w połączeniu z przejrzystym interfejsem w języku polskim, sprawia, że terminal jest prosty w obsłudze. Dotykowy panel klawiatury, sprawia, że wystarczy dotknąć klawiatury lub czytnika, by wybudzić urzadzenie. Pamięć urządzenia pozwala na zapisanie do 3 000 użytkowników i 100 000 rejestracji. Komunikacja odbywa sie za pomocą standardu Ethernet , lub serwisowo, za pomocą kabla Mini USB. Dodatkowe gniazdo USB pozwala na podłączenie pamięci flash (pendrive). Dołączone oprogramowanie pozwala generować listy obecności, raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp. Oprogramowanie posiada interfejs w języku polskim.
Wejścia i wyjścia pracowników są rejestrowane na kilka sposobów:
- odczyt karty zbliżeniowej
- odczyt karty zbliżeniowej i podanie identyfikatora
- wpisanie identyfikatora i kodu PIN
Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy podłączyć zasilacz i już można zapisywać rejestracje.
PONADTO !! Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic. TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby! Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje! Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy! Oprogramowanie umożliwia między innymi: - Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw, - Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą, - Obliczanie godzin nadliczbowych. Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny. Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.
Klikając TUTAJ możesz pobrać wersję demo programu do zarządzania czasem pracy TRI-GO-RCP.
- DANE TECHNICZNE
Maksymalna liczba zdarzeń | do 100000 zdarzeń |
Sposób instalacji | Instalacja pionowa (na ścianie) |
Sygnalizacja | Wyświetlacz, komendy głosowe w j. polskim |
Wyświetlacz | wyświetlacz kolorowy TFT 2,8'' |
Wymiary | wymiary: szer. 130 mm, wys. 140 mm, głęb. 30 mm |
Interfejs | TCP/IP, USB flash,USB serwisowe |
Czas identyfikacji | 0,5 sekundy |
Sensor | |
Dokładność skanowania | FRR 0,01%, FAR: 0,00001% |
Czytnik kart | RFID unique 125kHz |
W zestawie | zasilacz 12V elementy montażowe i połączeniowe |
Gwarancja | 12 miesięcy |