Składanie reklamacji
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 12 653 0 700 w przypadku jakichkolwiek problemów lub uwag związanych z produktami zakupionymi w naszym sklepie. Nasz Dział Techniczny pozostaje do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Zdecydowaną większość problemów technicznych udaje się nam rozwiązać telefonicznie lub przez zdalne połączenie z komputerem klienta.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formalne zgłoszenie zwrotu/reklamacji.
Przygotuj dokument zawierający informacje o zakupie oraz przyczynie zwrotu lub reklamacji. Dokument ten powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko,
adres e-mail lub adres do korespondencji,
numer telefonu,
nazwa i numer produktu,
data zakupu,
wskazanie przyczyny reklamacji,
oraz data wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Zapakuj produkt starannie w oryginalne opakowanie. Pamiętaj o wszelkich akcesoriach, które zostały dostarczone razem z produktem. Do przesyłki dołącz kopię faktury zakupu oraz oryginał dokumentu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu towaru.
3. Adres do wysyłki
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Trigona Sp. z o.o.
ul. Biskupińska 21
30-732 Kraków
tel. 12 653 0 700
mail: kontakt@trigorcp.pl
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pomożemy Ci załatwić sprawy przesyłki.
Zwrot towaru
Prawo do odstąpienia od umowy mają wyłącznie konsumenci oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą jeśli zakupiony przedmiot nie jest bezpośrednio związany z przedmiotem ich działalności ( art. 27 ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)