Regulamin

REGULAMIN SKLEPU www.trigorcp.pl
Sklep internetowy www.trigorcp.pl nie sprzedaje dóbr konsumpcyjnych, a jedynie dobra inwestycyjne dla zarejestrowanych i działających na rynku podmiotów gospodarczych. Zamówienia złożone przez konsumentów (osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej) nie będą realizowane.
 
I. Informacje ogólne
1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy pod adresem www.trigorcp.pl jest Trigona Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie pod adresem ul. Biskupińska 21, 30-732 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000259675 przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
NIP: 6751345381
REGON: 120275729
Kapitał zakładowy spółki: 51 000 PLN
Bank: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Numer rachunku: 46 1940 1076 3198 4559 0000 0000
Adres siedziby jest także adresem do korespondencji.
2. Sklep www.trigorcp.pl prowadzi sprzedaż materiałów i urządzeń do automatycznej identyfikacji.

II. Złożenie zamówienia
1. Zamówienia mogą być składane na jeden z wymienionych niżej sposobów:
a. przez stronę internetową www.trigorcp.pl
b. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres trigorcp@trigorcp.pl
c. faksem na numer +48 12 653 07 01
2. Każde zamówienie musi zawierać: dane nabywcy do umieszczenia na fakturze, adres, pod który ma zostać wysłany zamawiany towar oraz numer telefonu do kontaktu z zamawiającym.
3. Minimalna wartość zamówienia dla etykiet jednego rozmiaru to 300 zł netto. Jeśli zamawiany rozmiar etykiet jest dostępny w bieżących zapasach magazynowych Trigona Sp. z o.o., to minimalna wartość zamówienia zostanie podana w potwierdzeniu zamówienia.

III. Potwierdzenie zamówienia
1. Każde zamówienie przed przyjęciem do realizacji będzie potwierdzane telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej w terminie jednego dnia roboczego od daty jego wpłynięcia. W trakcie tej rozmowy istnieje możliwość skorygowania danych adresowych.

IV. Realizacja zamówienia
1. Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT dołączaną do przesyłki. Wraz z fakturą kupujący otrzyma niniejszy Regulamin.
2. Realizacja zamówienia obejmuje dwa etapy: przygotowanie przesyłki oraz transport. Przygotowanie przesyłki może trwać od 1 do 7 dni roboczych zależnie od bieżących stanów magazynowych. Transport za pośrednictwem firmy kurierskiej może trwać od 1 do 2 dni roboczych.
 
V. Sposoby płatności
1. „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”
2. Za zamówiony towar kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych możliwości:
a. przedpłata wnoszona na rachunek bankowy Trigona Sp. z o.o. na podstawie faktury proforma,
b. wpłata gotówkowa wnoszona w siedzibie Trigona Sp. z o.o.,
c. płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (pobranie).
d. przelew natychmiastowy za pośrednictwem obsługi płatności online Blue Media S.A.

VI. Sposoby dostawy
1. Kupione towary wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
2. Koszt transportu dla paczek o masie do 30 kg wynosi 20 PLN netto (24,40 PLN z VAT). Przesyłki o większej masie są dzielone na paczki lżejsze niż 30 kg. Koszt wysłania jednej paczki w przesyłce wielopaczkowej to 20 PLN netto (24,40 PLN z VAT).
3. Kupujący, odbierając przesyłkę od kuriera, powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.


VII. Gwarancja i rękojmia
1. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją.
2. Szczegółowe warunki gwarancji są zawsze sprecyzowane w karcie gwarancyjnej dołączonej do dostarczanego produktu lub wysyłanej emailem.
3. Kupujący może w ramach rękojmi żądać wymiany towaru, naprawy towaru, obniżenia ceny lub odstępstwa od umowy. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są objęte 24-ro miesięczną rękojmią.
4. Gwarancja oraz rękojmia nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

VIII. Zwroty
1. Klient osoba fizyczna ma prawo do zwrotu zamówionego towaru bez podawania przyczyny w okresie do 10 dni od daty dostarczenia.
2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu, najlepiej za pośrednictwem firmy kurierskiej.
3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wyraźne wskazanie sposobu zwrotu należności za towar: przelew na rachunek bankowy (należy wskazać numer konta i dane posiadacza rachunku) lub osobisty odbiór gotówki w siedzibie sprzedającego.
5. W przypadku uznania odstąpienia od umowy sprzedający niezwłocznie zwraca należność za zwracany towar.

IX. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem sprzedaży obowiązują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl