C2 Pro to najnowocześniejszy rejestrator czasu pracy firmy ANVIZ. Wyróżnia się szybkością działania oraz wszechstronnością. Producent postawił na największą wygodę i najwyższą ergonomię użytkowania. Zastosował duży, kolorowy wyświetlacz o bardzo jasnym i wyraźnym obrazie. Polski interfejs oraz polskie komunikaty głosowe poprawiają ergonomię i ułatwiają rejestrowanie wejść i wyjść pracowników. Dzięki temu kontrola czasu pracy pracowników nie wymaga dodatkowego wysiłku.
Anviz C2 Pro posiada nowoczesny czytnik linii papilarnych oraz szybki czytnik kart zbliżeniowych. Pracownicy rejestrują wejścia i wyjścia za pomocą odcisków palców, kart zbliżeniowych, kodów PIN lub dowolnej kombinacji tych metod.
Duża moc obliczeniowa procesora Dual Core 1GHz zapewnia bardzo krótki czas rozpoznawania i rejestrowania pracowników. Weryfikacja odcisku palca zajmuje mniej niż 0,5 sekundy, pamięć urządzenia mieści do 5000 wzorców linii papilarnych. Pracownicy mogą się rejestrować także za pomocą kart zbliżeniowych i kodów PIN.
Anviz C2 PRO posiada również przekaźnik umożliwiający sterowanie elektrozamkiem lub elektro-zworą w drzwiach. Dzięki temu terminal poza rejestracją czasu pracuje także jako urządzenie elektronicznej kontroli dostępu.
Komunikacja z oprogramowaniem odbywa się przez sieć lokalną Ethernet lub bezprzewodową WiFi. Urządzenie posiada także port USB wykorzystywany tylko do wybranych operacji (zastosowanie serwisowe).
Kolorowy wyświetlacz 3.5", 2-rdzeniowy procesor 1 GHz, LAN/WiFi, porty USB i RS oraz system operacyjny Linux stanowią wydajną platformę, na którą można tworzyć własne programy. Dzięki temu funkcjonalność urządzenia może być dopasowana idealnie do potrzeb firmy.
Wejścia i wyjścia pracowników są rejestrowane na kilka sposobów:
odczyt odcisku palca,
odczyt karty zbliżeniowej,
wpisanie identyfikatora i kodu PIN.
Zegar czasu pracy C2 Pro jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy zamocować rejestrator na ścianie, podłączyć zasilanie oraz sieć LAN i można przystąpić do rejestrowania pracowników i ich odcisków palców.
Razem z urządzeniem dostarczamy półroczną licencję na program do rejestracji czasu pracy TRIGO-RCP desktop. Jako nieliczni oferujemy BEZPŁATNĄ specjalistyczną pomoc telefoniczną w instalacji i uruchomieniu zakupionego sprzętu, konfigurujemy program do rozliczania czasu pracy.
Nie wiesz które urządzenie wybrać? Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu!
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.